poniedziałek, 4 lutego 2013

Trzeci.

Siedział przy stoliku i ciągle się rozglądał. Podeszłam do niego od tyłu i złapałam go za ramie. W momencie podskoczył i kiedy zobaczył, że to ja zaczął się śmiać. Wstał i odsunął mi krzesło. Po chwili kelnerka przyniosła nam kufle z lodami. Zdziwiło mnie to, ponieważ dostałam moje ulubione-śmietankowe.
-Skąd wiedziałeś?
-Mam swojego kontakty -mówiąc to uśmiechnął się. 
-No powiedz proszę .
-No dobrze. Twoja przyjaciółka trochę opowiedziała mi o tobie .
-Jak to ? Wy się znacie ? 
-Wychodzi na to, że tak. Poznaliśmy się niedawno. Kiedyś was razem zobaczyłem i od razu wpadłaś mi w oko. 
-No fajnie ! 
-Nie złość się. Tylko jest jeszcze coś.
-Co ? ! 
-Ten wypadek z ciastem też był zamierzony. Musiałem jakoś zdobyć twój numer a ten pomysł był najbardziej sensowny-powiedział a ja nie mogła w to uwierzyć. Widocznie naprawdę mu się spodobałam.
-Tego bym się nie spodziewałam. - odpowiedziałam. Przez kolejne pare godzin opowiadaliśmy trochę o sobie, żeby sie lepiej poznać. Na koniec Nathan zaprosił mnie i Amber na swój koncert który miał się odbyć następnego dnia wieczorem. Zgodziłam sie od razu. Niestety musiałam już iść bo byłam jeszcze umówiona z Amber. Pożegnałam się i ruszyłam w stronę domu. Przyjaciółka już na mnie czekała uśmiechnięta od ucha do ucha. Pewnie podejrzewała, że dowiem się wszystkiego. 
-Ale mnie zrobiłaś ! Dlaczego mi o niczym nie powiedziałaś - zapytałam z wyrzutem
-Chciałam żeby on to zrobił. Naprawdę mu się spodobałaś
-Hmm.. może. Słuchaj ! Zaprosił nas jutro na jego koncert . Idziemy ?
-No raczej ! Nie można przepuścić takiej okazji.-odpowiedziała ucieszona. Na rozmyślanie co założymy miałyśmy całą noc, ponieważ spała u mnie. Rano i tak zdecydowałyśmy, że kupimy coś nowego.

1 komentarz:

  1. Rozbuduj bardziej to opowiadanie bo wszystko dzieje się za szybko. Zaprosił ją i ona tak bez problemu umówiła się z nieznajomym i jak powiedział jej, że się mu spodobała to tak normalnie zareagowała? Brakuje mi opisów! ;(
    zapraszam do mnie ---> http://uliczni-muzycy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń